inte riktigt sant

inte riktigt sant
den har morfat =)

söndag 2 september 2012

Ska det vara sååååå svårt?

Nu, nu var jag sugen på en riktigt god kaffelatte. Dvs, varm o skummad mjölk i mjölkskummningsmaskin så den får rätt temperatur o smakar som bäst och det blandas med gott kaffe o ett litet stänk chokladpulver i botten.
Så sagt o gjort, jag gjorde inordning o blandade samman och DÅ mitt herrskap DÅ inträffar det.
Någonting kallar på min uppmärksamhet.
Kräver min närvaro annorstedes i huset än vid köksbordet där kaffelatten står, MIN efterlängtade kaffelatte.
Detta någonting annat tar min tid till sitt förfogande.
Och sedan när jag kan återvända till min efterlängtade kaffelatte vad har det blivit då?
Jo, K A L L T !
Och en micrad kaffelatte är inte lika gott, det ÄR inte det....
Ska det vara så svårt att få dricka min kaffelatte ifred o varm?
JA, tydligen.
Fiika lugnt sa Suss.
<3 C U <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar