inte riktigt sant

inte riktigt sant
den har morfat =)

tisdag 26 april 2011

testpilot

Hejsan svejsan.
har anmält mg som testpilot för blåtand headset från Nokia. Skulle sitta fint. Jag saknar ett headset. Har ett med sladd, men det fungerar inte så bra för mig. så om jag pratar i mobilen när jag kör bil brukar jag använda högtalarfunktionen istället. jag vill ha 2 händer på ratten. Just i bilen skulle jag vilja ha ett utan sladd. Köpte ett för flera år sedan, men det var så krångligt att få att fungera så det blev ingetav med det...undrar vart jag har det nu? 
Tja, hoppas att jag får testa Nokia´s eftersom jag har en Nokia telefon, tycker bäst om dem. Har haft ett antal nu under de senaste 6 åren eller mer tror jg. gillar deras meny bäst. Hoppas de har någon som passar mig nu när jag ska byta telefon igen- snart. Vill ni oxå testa? Gå in på länken nedan och anmäl er.
kram för nu. Soliga Suss.
http://smartsontestpilot.se/nokia-bh609/bli-testpilot/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar