inte riktigt sant

inte riktigt sant
den har morfat =)

torsdag 29 mars 2012

Det gör INGENTING

Kan man köpa inspiration på flaska? Eller tub? Energi då? Nähä...synd. När börgöraslistan är så mycket längre än orkargöralistan, vad gör man då då? 
Jo:

Till biblioteket jag gå, hejhå.
Där har de braatthagrejer.
Ett litet runt hål som ngn vänlig själ pratat in en bok runt. Man lånar i fint fodral. Väl hemma stoppar man in lilla plattan, som man ta ur fodralet, i en grejamackapär. Vips så låter det ur två andra prylsaker. Och allt strömmar likt ljuv musik, fast det inte är musik, in i mina mottagliga öron. In i min skarpa hjärna och ger som oftast kroppen avslappning och själen glädje. Efter ett sådant pass brukar jag vara en mycket trevligare Suss iegenhögperson.
Rekommenderas! Så det ska jag göra nu.
Ber att få rekommendera mig och så beger jag mig ut i stora vida världen som har vägen som bär till Biblioteket. Kostabrava gör det oxå.
Det vill säga INGENTING!
Så, på med strumpor o skor, vill ju inte skämma ut mig. Försöker se normal ut, det är ju helt hopplöst för jag har en dålighårdag. Men, vad gör väl det om två timmar? Svar: INGENTING.
Nu beger jag mig. Gör det du oxå.
KramiSussar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar