inte riktigt sant

inte riktigt sant
den har morfat =)

onsdag 2 januari 2013

Tjoho och hurra

Tjoho och hurra!
Äntligen fick jag till det så jag kommer åt bloggen från nya datorn. Det är inte bara inte att lära sig det nya Windows 8.
Det är helt annorlunda än de gamla Windows XP m.fl. 
Ja det kommer nog att gå tillslut, men det lär nog ta lite tid ocå. En sak i taget- Lyckades få in valpbilder från ett USBminne och ändra storlek samt beskära dem OCH få in dem i annonsen på Blocket. Ja nu kom bara tre av fyra bilder in, men det var inte mitt fel. ska försöka få in den fjärde oxå.

Känner mig lite stolt o nöjd för jag är ju inte direkt någon hejare på datorer. Så får jag bara kolla lite till ska jag installera mitt älskade Sims3 och alla extra grejer jag köpt o fått. Det är ju ganska många skivor som ska matas in o ut o in igen så det tar ngn timma att installera allt. Men det är det värt. Men nu paus från inlärning och bara lite hederlig surf på FB eller så. 

Skönt att få känna sig lite nöjd ibland också.

Kramellikram på er hullingar.

Sussa Longsong!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar