inte riktigt sant

inte riktigt sant
den har morfat =)

fredag 3 december 2010

Lördag

Lördag har det precis hunnit bli. I kväll ska jag på tjejträff med vin och gott att äta. det ska bli mycket roligt att få prata skit en hel kväll och förhoppningsvis skratta så det ekar mellan väggarna i stugan. Övernatta ska jag oxå. Har köpt min första baginbox...är det vuxenpoäng? Jag har ju börjat äta oliver oxå- DET är vuxenpoäng. Man kanske kan säga att jag snart är vuxen ?
Ja, någon gång ska ju det hända oxå =)


Det bästa med en tjejkväll att man inte behöver ha ågren för vad man ska ha på sig. Bara klä sig bekvämt och packa väskan.


Jag har varit så duktig så och kokat 2 omgångar fudge med mycket choklad i..gottgottigottgott !
Nu saknas bara saffransbrödet- lussebullar är jag överjävlig på att baka- jag lovar. brukar inte skryta men här är det plats för det. Är mycket nöjd med mina kusar. De tar tid att göra efter konstens alla regler MEN- de blir g o d a !
Jag vill inte ha russin i bullarna men snäll som jag är brukar jag proppa en del av degen full så Jonas får. Han tycker det är mycket delikat med russin i bullarna. Vad gör man inte  för familjen? Det gäller ju att ta pluspoäng, det är ju snart jul och det är ju bara de snälla barnen som får paket, eller?


Och snälla tomten jag önska mig en Mercedes Benz.... Och en matchande strass med sköna stövlar till så jag kan åka vart jag vill.


Tror ni jag varit så snäll?
Tja, om några veckor får vi se. =)

Nja, får väl vara glad om jag får en ny lampa till Jonas Renualt - den är liksom enögd =/

Nej goda vänner, det blir kanske till att slänga omkull sig lite i bingen och se om sömntutan i mig kommer fram eller ej. Hur som helst, jag lämnar rapport från tjejkvällen i morgon, eller nästa dag eller...
Men en sak är säker- VI GÅR MOT JULAFTON !!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar