inte riktigt sant

inte riktigt sant
den har morfat =)

söndag 12 augusti 2012

Herrbetjänt...till vad då?

I dag fyller sambon år. Förärade honom en herrbetjänt. Likväl var det jag som lagade mat i dag. Så kom jag på, han ställde den ju i sovrummet. Jamendåså. Vi ska ju ändå inga fler barn ha så det kanske är lika bra det, eller?

Näst på schemat står fika, dvs. chokladpudding med vispad grädde. Samma som han valt varje födelsedag. Så jag for lätt till sinnet för att shoppa. NÄHÄÄHÄPPP.
Det kan du glömma sa de i affär efter affär. Lidl slutat med sådana dumheter och likaså Netto. Blev till att fara vidare till Ica. DÄR hade de, så jag köpte en STOR ekonomiförpackning. Lika som så bra det tyckte jag. Men ekonomiförpackning? Inte blir det billigare där o då inte. Men nu har vi ett tag i alla fall. Till henne själv inköptes det hallonmousse som jag ska plocka lite färska hallon till och lägga fint bredvid en liten klick chokladpudding, det bottnar för en god fika det.
Billig vattenmelon hade de på Netto, endast 5 kr/kg. Men hur billigt blir det? De var stora som 10 liters grytor. Inte orkade jag släpa ut den ur butiken inte, så det blev ingen fast jag är sugen. Är ensam att älska detta i detta hus. De andra kan ta en tugga eller tre, resten lämnar de i mitt våld. Det går inte, jag hinner inte få i mig 10 kg melon på ngn dag. För ngn dag är vad man har på sig, sedan luktar den skunk. Och skunkar vill jag inte ha.

Så är det beställt med damen i dag att hon önskar sig lite reservdelar. En ny höft eller kan det vara bara ljumsken som trilskas? Nå, ont gör det. Som att ha ständig kramp i ljumsken...sedan i natt. Det är som vanligt, en annan kropp och ett nytt huvud skulle sitta brava.
Ja, det var det det.
Ja, det var det.
Ha det bra så ses vi nog igen. Sussalongsong:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar