inte riktigt sant

inte riktigt sant
den har morfat =)

onsdag 27 oktober 2010

dagen S- som i Startgrop

Jamen god dagens gott folk.

Står här i startgropen för min nya blogg där jag kommer att låta orden rinna fritt från min något säregna hjärna och vidare ner till mina händer o fingrar som får utforma diverse meningar här. Jag har så många lustiga tankar så jag känner att jag behöver ett forum för att vädra dem ibland. Här blir nog bra att göra det, som en slags dagbok kan man kanske säga. 
Det bästa är ju att ingen kan säga att det är felskrivet, felformulerat eller fel....vadsomhelst. För i sin typ-dagbok får man ju uttrycka sig hur som helst,när och hur man vill- eller hur. Så det tänker jag göra.
Kanske tycker du att jag är en så lustig figur att du vill ta del av mina ord, trevligt skulle jag säga då- ta för dig.

På bilden får jag presentera Skäggagamen Kkkken. En riktig skräcködla och så känner jag mig oxå lite då och då. Till och med huden känns lite skrovlig vissa dagar.
Om ni inte gillar djur- ja då är detta inte en blogg ni bör läsa, för mitt hem är fullt, kanske 
någon skulle drista sig till att påstå  överfullt - jag säger emot detta påstående och bestrider det å det grövsta. Men jag älskar djur och jag skriver gärna om mina djur och fotar dem gärna  samt visar gärna dessa bilder. 

Så välkommen vem du nu än må vara och följ mig på min resa. kanske du till och med kommer att få dig ett gott skratt då och då. För som jag sagt- min hjärna fungerar lite udda ibland.

KYSSSSSS på er yllingar

1 kommentar: